Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 52-ik rész

2015. november 09. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. csoki2.jpgBenzinkútnál

Csokival és Ricsi barátjával éjjel tértünk be tankolni Budán egy "kagylós" benzinkúthoz. Másnap sok dolgom volt, nappal sokkal többet kell várni, ezért, bár nem volt üres a tank, mégis úgy döntöttem, inkább most tele töltjük az autót. Tikkasztó meleg nyár volt, ezért mindkét elülső ablak nyitva maradt, elkezdtem tölteni a benzint. A kutas előzékenyen átvette tőlem töltőpisztolyt, majd akkurátusan letörölgette a kifolyó benzincseppeket, nagyon udvarias volt és indultam volna fizetni. Ekkor láttam meg, hogy sikerült a 60 literes tankomba 62 litert töltenie, ami ráadásul nem is volt üres! Nem volt kedvem sokat vitatkozni, ezért csak egy áfás számlát kértem, de annyit nyugodt hangon hozzátettem, elég lesz csak 50 literről, mert nem hiszem, hogy több ment bele! Erre aztán vége lett az addigi udvarias hangnemnek! Lettem minden, csak tisztességes nem! Kaptam fenyegetést verésre, emlegették az anyukámat is, nem volt mese segítségre volt szükségem. Csoki elöl ült az ülésen, addig addig hátráltam, még melléértem és ki tudtam hívni az ablakon keresztül. Szerencsére azonnal kiugrott és mellém állt. Pillanatra meglepte a nagyszájú kutast az új ellenfél, mert ugatott és támadott felé mély öblös hangján Csoki. Szerencsére nem tudta, ha elengedem, nem fogja bántani, sőt valószínűleg össze-vissza nyalogatja majd. Evvel pillanatnyi lépéselőnyhöz jutottam, nem kaptam meg a beígért pofonokat, de tudtam hogy az előnyöm csak átmeneti, mert a bódéból megindult felénk a másik kutas fenyegető tempóban. Nem tudták hogy még egy adu ász van nálam! Ő Ricsi kutya a Pitbull terrierem volt! Az akció elején még szerényen szunyókált a hátulsó ülésen, de őt nem tudtam volna egy szóval mellém parancsolni, mert nemrég volt még csak nálam és nem viccnek vette, ha egy kis affért el kellett simítani. Így hát kinyitottam neki a szabad kezemmel az ajtót, a másikba Csokit fogtam és uszítgattam egyre kevesebb sikerrel a kutasra, de szerencsére időben jött az erősítés! A bal kezembe fogtam a pitbull szegecses nyakörvét és amint felmérte a helyzetet, nem kellett többet uszítgatnom! Ő már elrettentőbb volt, mert a másodiknak érkező kutas visszaszaladt a kasszába! Az eredeti ellenfelünk nem mert megütni, amikor már a testőreim mellettem voltak, hát leköpött! Egyenesen a pofámba csulázott! Na, ezt már személyes sértésnek vettem és a földre parancsoltam! Nem sok ellenvetése volt, mert nyomatékként Ricsikét kicsit közelebb engedtem hozzá... Ott feküdt szitkozódva előttünk és hiába fröcsögött nyomdafestéket nem tűrő szavakat, mi voltunk nyerő pozícióban. Ebben az idilli helyzetben vártam, hátha jön még valaki tankolni, így éjjel 1 óra után, mert a két kutas ellen hiába is mondanék bármit, ha le akarják később tagadni. Nem kellett sokat várnom, miközben néha centiméterekről a földön fekvő nagyképű kutas fülébe ugattattam a kutyákat. Egyre erősödő szirénázást hallottam, gondoltam jöhetnének erre is, és jöttek! Ketten is! Mindkét irányból szirénázó Zsiguli rendőrautók érkeztek és csikorogva megálltak a kútnál előttem és mögöttem is. Mindkettőből kiugrott két-két rendőr és remegő kézzel pisztolyt fogtak rám! Kissé nevetségesnek tartottam amikor a „Kezeket fel!” elhangzott. Megkérdeztem a földön fekvőt, ő is akarja-e hogy elengedjem a kutyákat? Márpedig ha engedelmeskedek a hatóságnak, nem lesz más választásom. Eddigre Ricsike kezdete komolyan venni a feladatát, Csoki meg farkcsóválva ugyan, de szorgalmasan asszisztált hozzá. Ordított is a rendőröknek a foglyom, nehogy elengedjem a „dögöket”! Ezért aztán szép lassan visszatettem Csokit és Ricsit a helyükre az autómba, egy kis szócsata után, mikor már a rendőrök adrenalinja kicsit alacsonyabb szintre került és végre nem szegezték nekem reszkető kezeikkel a pisztolyaikat! A "hős", bár felettébb udvarias benzinkutasunk is feltápászkodott a flaszterról, miközben végig engem átkozott, ekkor láttam csak meg a gatyáján éktelenkedő pisafoltot! Ez magas labda volt, le kellett ütnöm! "Mi van, fa..szfej, bepisáltál a kutyáktól, vagy a gatyádba is töltöttél benzint?" Igaz, hogy ez olaj volt a tűzre, de nekem jól esett egy kis elégtételnek... Végül nagy nehézségek árán sikerült csak tisztáznom, nem akartam kirabolni a kutat, csak az autómba töltött benzin mennyiségét kifogásoltam. Kiderült, hogy őket a kút kirablása miatt hívta ki a kuckóban maradt kutas kolléga, aki az üvegen keresztül nézte, ahogy két kutyával a kezemben hasrafektettem a társát az aszfaltra... Nekem meg felajánlották, tegyek feljelentést a kapitányságon... Hiába követeltem, valahogyan ellenőrizzük azt a kutat amivel jó 10 literrel át lehet verni a vevőt, ezt nem tudták biztosítani. Nem is foglalkoztam tovább a dologgal, de se annál a kútnál, se az ugyanolyan tulajdonúaknál nem szoktam tankolni azóta…Bosszúból meg is álltam a konkurenciánál és a megspórolt benzinpénzből megajándékoztam a védelmezőimet egy jó csomó csokival! Nem néztek nagyon hülyének éjjel 3 óra körül, amikor nem vettem benzint, csak egy halom csokit, amit ráadásul a kutyákkal etettem meg... 

 http://shop.pettbull.com/

img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr428051834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása