Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Nem pont erre gondoltam! Doki Potter - Velem történt!

A család tervezés mit jelent nálad?

2020. január 22. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba

1_1.jpg

A praxisban különféle emberekkel hoz össze a sors. Harminc év gyakorlattal már azt gondolom, mindenkivel könnyedén megtalálom a megfelelő hangot, de ez az esetem kivételt képez!

Csinos, jól öltözött fiatal hölgy hozta ölében a kölyök máltai selyem kutyáját vizsgálatra, védőoltásra. Az ilyen első alkalmas vizitek során mindig rengeteg kérdés merül fel, a teendőkkel kapcsolatban. Megbeszéltük a vizsgálat közben az oltási programját, a parazita mentesítését, stb...

Elérkeztünk a tüzelés kérdéséhez is. Mikor fog tüzelni, meddig, tart... Épp ezekről tartottam a felvilágosítást, amikor gondoltam, lerövidítem az előadásom, ha netán később az ivartalanítást szeretné a gazda! Ebben az esetben feleslegesnek gondoltam a kutyák ivarzási ciklusáról tudományosan felvilágosítani, ezért, hogy a lehető legdiszkrétebb legyek, azt kérdeztem:

" A család tervezést hogy tetszik gondolni? "

Na most kapaszkodj meg! Az addig bájosan csevegő mosolygós hölgy egy pillanat alatt mérges fúriává változott, és így förmedt rám:

" Doktor Úr! Hogy képzeli! Nekem férjem és gyermekeim vannak!!! "

Pillanatra meg tudott lepni a hirtelen pálfordulása, de rezzenéstelen arccal néztem a dühös szemeibe és megpróbáltam leütni a magas labdát!

" Bocsásson meg, de én a kutyájára gondoltam! "

Na, győztem, gondoltam én! De nem így lett! Másodszor is meg tudott lepni az anyuka!

" Csak nem gondolja, hogy kiteszem szegénykémet egy szülésnek, hogy utána elhízzon, pláne nem egy ivartalanításnak, attól még kövérebb lesz!"

Vettem egy nagy levegőt, és felkészültem lelkiekben, kell tartanom egy hosszabb felvilágosítást, hogy a kutyák elhízási okairól helyre tegyük a dolgokat...

" Tudja, kedves, az elhízás a kutyáknál nem feltétlen következménye a szülésnek, vagy az ivartalanításnak..."

Nem tudtam folytatni az akadémiai szintű tudományos magyarázatomat, mert a hölgy türelmetlenül megszakított!

" Ne meséljen nekem Doktor! Ne is vigasztaljon! Norbi is megmondta: A szülés után mindenki meghízik és tönkre megy a bőre! Nézzen meg engem! Két gyerek után elhagyott a férjem! Ezt sorsot akarja a kutyámnak is? "

Matt! Éreztem, hogy nincs tovább esélyem... Ha már a Fitness Norbi is megmondta... Feladtam... Megírtam a számlát és némán a kezébe nyomtam.

Szemébe néztem, kerestem benne valami kis szikráját az értelemnek, de nem találtam... Álltuk egymás kutató tekintetét egy ideig, bár azt nem tudom Ő mit keresett az enyémben?!

A meghitt pillanatunkat a Hölgy törte meg:

" Most haragszik rám Doktor Úr? "

" Dehogy haragszom! Tessék jönni két hét múlva a következő oltásra, addigra felkészülök Norbiból is, pótolom a hiányosságom!"

U.i.: Ahhoz, hogy a munkát folytatni tudjuk, az asszisztensünket a wc-ből, a Kolléganőimet a röntgenből kellett kiparancsolnom, mert oda bujdokoltak el fulladozva a röhögéstől! Az egyikük saját bevallása szerint, majdnem be is pisilt! A másik csak a térdeit csapkodta, percekig nem volt még munkaképes!

Oszd meg, hogy ismerőseidnek is mosolyt csaljunk az arcukra! 

Tetszett az írásom? Akkor nézz be a PettBull oldalamra is, kattints erre a linkre itt: http://pettbull.com/?affiliate=973

Szerintem az is nagyon izgalmas, amit kitaláltam: A PettBull Funkcionális Állateledelek! Kattints a fenti linkre és mindent megtalálsz róla!

Juhász Csaba Dr. PettBull.Com

assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba állatorvos "Dr. PettBull"

R&D Director - ügyvezető PettBull Kft.

Tel.: +36209887766

Email.: info@pettbull.com

Web: http://pettbull.com/?affiliate=973

Facebook: https://www.facebook.com/DrPettBull/

Blog: http://pettbull.blog.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr6715421130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása