Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 23-ik rész a 84-ből

2015. október 11. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba

sipalyanpihia.jpg

  1. Cukrászda

Nyáron megálltunk egy cukrászda előtt, az ilyen alkalmat sosem mulasztottuk el, mindketten elfogyasztottunk egy kis fagyit és egy kis sütit. Voltak kedvenc helyeink, de ez most csak véletlenül esett útba, ezt sem akartuk kihagyni, hát kipróbáltuk.

Csokit leültettem a bejárat mellett, nem messze a lépcsőnél. A sorban előttem egy idős, láthatóan szegény hölgy kért egy sütit és egy gombóc fagyit. A fizetéskor kiderült, hogy a fagyira már nincs pénze, akárhogy számolgatják az eladóval az aprópénzét. Így aztán kénytelen-kelletlen maradt csak a süti. Irtó kínos volt a szituáció, hosszú sor kígyózott még mögöttem is mire az eladó visszadobta a kifizetetlen gombóc fagyit a többi közé. Utána én kerültem sorra és vettem magunknak is és neki is két-két gombóc fagyit. A kijáratnál még utolértem és odaadtam, a láthatóan ápolt, de szegény idős asszonynak.

Hálásan megköszönte, majd otthagytam és a másik irányba indultam Csoki kutyám felé, hogy neki is odaadjam a nyári hűsítő fagyiját. Amikor visszanéztem, azt láttam, hogy a néni leguggolt az ajtó másik oldalán kucorgó kis keverék kutyájához, szépen elnyalogattatta vele a fagyit, ő meg boldogan majszolta a sütit. Hálásan rám néztek, mindenki nagyon meg volt elégedve, nekem meg szereztek egy vidám délutánt.

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

xmas_fb_ad_2.jpg

 

http://shop.pettbull.com/img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr657842090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása