Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 20-ik rész a 84-ből

2015. október 08. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba

szeminarium2.jpg

  1. Pitt Bull kaland

Szeretem a Pitt Bullokat, annak ellenére hogy a sajtójuk nem a legjobb. Jár hozzám sok olyan Pitt Bull, amelyik igen jól nevelt, semmi veszélyforrást nem jelent a környezetére. Nagyon intelligens és jó kutyák szakértő kézben, de sajnos sokan tartják státusszimbólumként olyan emberek, akiknek nem csak kutya de főleg Pitt Bull nem lenne való! Mi sajnos egy pont ilyen párossal futottunk össze. Balatonfüreden a mozinál sétáltunk kellemes nyáreste a hömpölygő tömegben. Csokin sosem volt póráz és úgy jött a bal oldalt a lábam mellett, mintha oda lenne ragasztva. Különösképpen simult hozzám, ha nagy tömegben kellett mennünk. Ha megálltam, leült, ha én akartam hogy leüljön, egyet dobbantottam a lábammal, vagy egyet csettintettem az ujjammal, ha le akartam fektetni, akkor kettőt. Sosem kellett lenéznem, biztosan ott volt mellettem. Itt azonban észrevettem hogy lemaradt és mögém került. Lenéztem rá és láttam, hogy bebújt mögém, riadt tekintetén azt vettem észre, valami nem stimmel! Azonnal megpróbáltam én is kiszúrni, mi lehet az amitől itt megijedt és mögém bújt védelmet keresve? Amint tekintetemmel abba az irányba néztem, amerre ő is, észrevettem úgy 10 méterre a helyi talponálló késdobáló pléh asztalos utcai álló büfétől ránk startoló Pitt Bullt! Ennek fele sem tréfa! Szerencsére ilyenkor, ha bemérte az áldozatát a Pitt Bull, se lát, se hall, csak a cél lebeg a szeme előtt! Ennek megfelelően nagy sebességgel cikázott át a lábak között és el akart mellettem is spurizni. Még mázli hogy időben észrevettem a szándékát, és mert nem figyelt rám, el tudtam kapni a két hátulsó lábánál fogva! A nagy lendülettől azonban tovább kellett pördülnöm és rigispilhez hasonlóan pörgettem a közben acsarkodó és éles visító hangot adó támadót. Két kört kellett forognom vele, nehogy rám tudjon fogni, mert zokon vette, hogy keresztülhúztam a tervét, gondolta, ha nincs fincsi labrador husi, akkor az enyémmel is beéri… Ahhoz hogy erről a szándékáról is lebeszéljem, párszor földhöz kellett menet közben vágni, mire végre meggondolta magát! Az utolsó kanyarban elengedtem őt és elcsúszott majdnem a gazdája lábaiig az idő közben körülöttünk pánik szerűen szétnyíló tömeg mellett. Az egész jelenet pillanatok alatt lezajlott, de a visító Pitt Bull hang még annak is felhívta magára a figyelmét, akit ez különösebben nem érdekelt. Csak akkor láttam meg a kétajtós szekrény nagyságú teletetovált kigyúrt rosszarcú gazdáját a legyőzött ellenfelemnek! Hoppá gondoltam! Nem volt okos dolog King Kongot ingerelni… A sokkoló előző jelenet szerencsére leblokkolta őt és valamit szólt is hozzám kissé bizonytalanul, mert ilyen gyorsan még nem tudta feldolgozni, hogyan lehetett ártalmatlanná tenni az ő büszkeségét egy ilyen kis emberkének, hiába próbálta hozzá használni mind a két agysejtjét… Én viszont helyzeti előnyben voltam, mert az adrenalin szintemnek jót tett az előző kis affér, úgyhogy helyre tettem a dolgot, nehogy már a nyúl vigye a puskát! Határozottan utasítottam hát: „Kösd meg a dögödet és ne ugass, kopasz, mert Te leszel a következő!” Mondanom sem kell, hogy nem vártam sokat a válaszra! A tisztelettel előttem szétnyíló tömeg sorfala között folytattam az utamat tovább, mintha mi sem történt volna… Már csak a kutyám hiányzott! Nem állhattam le keresgélni! Nem így láttam a klasszikus cowboy filmekben. Mire a sarokig elértem, észrevettem, hogy az én kis bátor labradorom az utca túloldalán van, velem pont párhuzamosan, de biztos távolságban a veszélyes Pitt Bulltól! Szépen letiplizett és rám bízta az ügyet! Sziszegtem neki, mire átszaladt úton hozzám és rendkívül boldog volt hogy elmúlt a veszély! Mondtam neki, szépen otthagyott a slamasztikában, de csak ugrált körülöttem, mintha már régen látott volna, így fejezte ki milyen hálás nekem és mennyire büszke a kisgazdájára!!! A nagy ijedtségre el is mentünk este a kertmoziba egy vacak filmmel vigasztalódni…Persze hogy Csokival! Jó hogy!

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

xmas_fb_ad_2.jpg

 

http://shop.pettbull.com/img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr297841938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása