Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 3-ik rész a 84-ből...

Csoki kutya hihetetlen, de igaz történetei 3-ik rész...

2015. szeptember 21. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. hajon6.jpgMegint egymásra találtunk.

Szombaton reggel kaptam ez ügyben az utolsó telefont. „Azonnal jöjjek el a kutyáért, vigyem innen még ma törzskönyvvel együtt, mert ha nem, legalább Vácig elviszik és elengedik a Duna parton, csak az a félő, mire hazaérnek esetleg már az ajtóban fogja várni őket…” Kedveltem a kis ördögöt, hát elszaladtam érte. Megdöbbentett a látvány! Ilyen leamortizált lakást már régen láttam. A tapéta és minden ami egy méteres magasságban volt, az lerágcsálva, vagy legalábbis megkóstolva…A kis tűfogak nyomai mindenütt ott voltak, a temérdek használhatatlan cipőről nem is beszélve…Engem kitörő örömmel fogadott és mindjárt hozott egy csomó ereklyéjét bemutatni, cipőket, játékokat. Azt sem tudta hirtelen mivel kedveskedjen még? Könnyezett a család, de a reggelire elfogyasztott autó ülések megkeményítették ingatag elhatározásukat: Ez a kutya nem nekik való! Annyit még hozzáfűztek útmutatónak, azonkívül hogy minden addigi csínytevését felsorolták, ez nem egy kutya, hanem egy zseni, mert olyan okos, majd meg fogom látni! Legyek kedves jó helyet és jó gazdát szerezni neki, de itt náluk nem tombolhatja ki igazán magát, ezért talán más környezetben nem lesz vele semmi gond…

Hazafelé az autóban az ölemben feküdt és aludt. Jó volt simogatni a vezetés közben. Beszívni a nyitott ablakon a tavasz illatát és érezni a szuszogó kölyök szagát a kocsiban. Jókat mosolyogtam az úton a hallottakon és kárörvendő vigyorral az arcomon cikáztunk át a városon a szombati csendes forgalomban Csokival. Akkor még nem sejtettem, hogy én is rövidesen áldozata leszek ennek a csoki színű veszedelemnek!

Szeretnél időnként egy jót mosolyogni? Akkor iratkozz fel a http://pettbull.blog.hu/ oldalamra!

Ha tetszett az írásom, nézz be a PettBull oldalamra is, kattints erre a linkre itt: http://pettbull.com/?affiliate=973

Szerintem az is nagyon izgalmas, amit kitaláltam: A PettBull Funkcionális Állateledelek! Kattints a fenti linkre és mindent megtalálsz róla!

Juhász Csaba Dr. PettBull.Com

 Oszd meg, hogy ismerőseidnek is mosolyt csaljunk az arcukra! 

assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba állatorvos "Dr. PettBull"

R&D Director - ügyvezető PettBull Kft.

Tel.: +36209887766

Email.: info@pettbull.com

Web: http://pettbull.com/?affiliate=973

Facebook: https://www.facebook.com/DrPettBull/

Blog: http://pettbull.blog.hu/

 

img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr547800408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása