Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 69-ik rész

2015. november 25. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. szeminarium2.jpg

    szeminarium1.jpg

    Bemutató a kollégáknak

Csoki is mindig részt vett a szakmai előadásokon, akár én voltam a hallgató, akár az előadó. Többször is szerveztem olyan szemináriumokat állatorvosoknak sebészeti esetimből, ahol egész napos volt a rendezvény. Ezeken két óránként a szünetben volt tízórai, ebéd, uzsonna, majd vacsora is önkiszolgáló rendszerben. Ez maga volt a kánaán a kutyámnak! Mindegyik állatorvos kényeztette és adott is neki pogácsát, vagy valami kis finom falatkát. Kunyerált is rendületlenül! Mindenkinek nem szólhattam érte, hogy ne etessék a kutyámat. Feltűnt néha, amint ül valaki mellett a szünetben a tömegben és buffog, vagy karminckázik a lábával, majd megkapja az áhított nasikát. Nem volt ilyenkor időm törődni vele, hát csak konstatáltam eddig már jókora mennyiséget ehetett meg... Vacsorát azért aznap meg sem próbáltam adni neki! A meglepetés csak másnap ért, amikor össze kellett pakolni az előadás után a holmijainkat. Amint a takarítók elhúzták a fal mellől az asztalokat, amin előző nap az ennivalók voltak, meglepődtünk a látványon! A fal mellett tömérdek pogácsa és szendvics volt „elásva”, illetve betuszkolva a padlóba. Csoki igazán szorgalmas munkát végzett, még én az előadással voltam elfoglalva! Nem zavarta, hogy nem fért már a pocakjába több! A labrador vére és előrelátása elraktározta rosszabb időkre az asztalok alá a kikunyerált elemózsiát! Mivel földig érő terítők lógtak mindegyikről, csak így utólag raktam össze magamba, miért is láttam párszor előző nap előbukkanni az asztalok alól úgy, hogy az abrosz lógott Csoki orrán, hátán amikor felbukkant... Itt történt az az ominózus bemutató is, amikor csokin demonstráltam egy speciális úgynevezett Robert-Johnes kötést a kollégáknak bemutató gyanánt. Ehhez a teljes elülső végtagot kell több rétegben bepólyálni, ami alkalmas arra, hogy a könyököt, a felkart és a lapockát fixálni lehessen sérülés esetén. Az előnye, hogy a lábvég az ujjak és a talpa kimarad a kötésből a betegnek, ennek megfelelően tudja használni a lábát. Épp ezt az előnyt ecsetelgettem a hallgatóságnak, miközben Csoki egyre nagyobb kötést kapott és látható módon egyre jobban zokon vette. Végül megkértem, mutassa be, milyen jól lehet közlekedni a spéci kis kötéssel. Letettük az asztalról, de nem csak a kötött lábára, hanem a másik elülsőre sem volt hajlandó ráállni, mintha mindkettő lebénult volna! Komikusan nézett ki, amint az eleje maga alá hajtva hátrafelé állt, a hátulja kitámasztva az égnek meredt, miközben a farkát barátságosan csóválta. Ebben a pozícióban csúsztatta magát előre, amikor hívtam és nem volt hajlandó ráállni egyik elülső lábára sem többszöri próbálkozásom és segítségem ellenére se. A hallgatóságom harsány nevetésben tört ki! Ez a siker annyira tetszett az és kis Csokikámnak, hogy el is dobta magát az oldalára, nem volt hajlandó talpra állni, csak a farkával dobolt vadul a színpadon! Jól lejáratott a közönségem előtt, akik a hasukat fogták a nevetéstől a balul sikerült bemutató miatt. Így azután meg kellett szabadítanom a kötésétől és mehettünk az egész csapattal a vacsorára! Itt teljesedett ki a nap végére a Labradorom! A Budai Várban a Cafe Miro-ban hajnalig mulattunk. Előtte áll a Hadik lovas szobor. Hajnal felé a vidám állatorvosok társaságában, akik rituálisan a bronz ló heréit simogatták egy jól sikerült emlék fotóhoz természetesen Csoki is a talapzaton pózolt mellettük...

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

pettbull_xmas_fb_post.png

http://shop.pettbull.com/

img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr828051932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása