Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 58-ik rész

2015. november 14. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. iphone_6_2015_08_15_015.JPGLóeledel az ami a kutyának kell!

Csoki nagyon szerette a lovacskákat. Hamar megtanulta tartani tőlük a tisztes távolságot, ami persze a tanulópénz megfizetése árán sikerült neki már kölyök korában. Amikor kicsit többet kíváncsiskodott a kelleténél, a karámban szabadon lévő csikók jól megkergették és kicsit el is taposták, de komolyabb sérülés nélkül megúszta. Pont nem messze voltam ezért elkergettem a támadóit, odahívtam és megvigasztalgattam. Szegénykém nagyon megijedt. Nem is túl jó nézőpont egy lovat egy kölyök labrador magasságából nézni, még akkor sem ha azok csak csikók voltak. Alúlról a föld közelből felfelé nézni egy nála sokkal nagyobb állatra eléggé ijesztő. Ennek ellenére Csoki nem volt az akit könnyedén meglehet futamítani, néhány nap múlva megpróbálkozott megint a csikókkal ismerkedni. Együtt sétáltam vele a karámokban a réten, de szigorúan mindig mellettem gyalogolt, ha jött egy lovacska megszagolni a kiskutyát, rögtön elhessegettem. Amikor végre már nem foglakoztak velünk, hanem békésen legelésztek, Csoki nekibátorodott, becserkészett egyet hátulról és meg akarta szagolni a lábát közelről. Meg is lett az eredménye! Kapott egy jókora rúgást, csak úgy repült tőle a levegőben, majd nyüszkölve szaladt a lábaim közé. Szerencsére ezt is megúszta kisebb ijedtséggel, de többet nem próbálkozott, megtanulta hova szabad állni a lovak mellé és hova nem. Nemsokára kezdett velem kijárni a lovak mellett, ilyenkor szívesen szaladt előttünk, vagy mellettünk, de mindig tartotta a lőtávolságot, többet nem keveredett a paták közelébe. A boxban mindig üdvözölte a lovakat, különösen a kedvenceit. Nem volt szabad bemennie hozzájuk, ezért csak az ajtó kinyitása után szagolták meg egymás orrát. Amelyiket kedvelte és gyakran találkoztak, azok kaptak is egy nyelves puszit az orrukra. Etetéskor aztán elfogyott a fegyelem és bemerészkedett a boxba Csoki is, két hátulsó lábára állt, hogy elérje az etető muslit és közösen lakmározott a zabból a lovakkal! Ha még lótáp is volt benne, akkor igazi csemegének számított. Ennél csak az volt a vonzóbb az éhenkórász labradornak, ha sárgarépát kaptak a lovak. Ebből a csemegéből minden alkalommal elcsent néhányat és láthatóan mohón jóízűen befalta a vitaminbombát. Ezen felbuzdulva arra gondoltam, otthon is fogok adni enni sárgarépát nyersen Csokinak, mert egyrészt szereti, másrészt nagyon egészséges. El is készítettem, szépen megmosva fel is szolgáltam, de meglepetésemre csak megszagolta, majd rám nézett és otthagyta a táljában. Amikor a kezemből a szájába adtam, nagy nehezen elvette, de nem ette meg, hanem elkezdte dobálni magának és játszott vele. Többször is megpróbáltam otthon a sárgarépa becsempészését az étrendjébe, de minden alkalommal kudarcot vallottam. Értésemre hozta világosan: „Csak nem gondolod hogy sárgarépát fogok enni?!” A lovardában azonban minden alkalommal lopott a lovaktól és meg is ette… Ezek után a zabot már meg sem próbáltam bevonni az étlapjára.

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

pettbull_xmas_fb_post.png

http://shop.pettbull.com/

img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr448051852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása