Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki potter 61-ik rész

2015. november 17. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. csoki2.jpgPostabank reklám

Megkerestek egy "Postabank" reklámfilm forgatása miatt, mert kifejezetten barátságos kutyával akarták leforgatni a jelenetet. Csoki ennek a feltételnek pontosan megfelelt. A forgatókönyv szerint a kutyának pontosan apportírozni kellett sárga fa karikát. Aki vállalta a jelenet betanítását az kapott erre két hetet. Gondoltam ez sima ügy! Miénk lesz a szerep és persze a gázsi is, ami nem is volt kevés. Csakhogy másnap amikor kihozták a szükséges kelléket a tanításhoz, kicsit elbizonytalanodtam. Akkoriban a Postabank szimbóluma gúla szerűen egymásra rakott négy sárga karikából állt. A közepén egy fa oszlopra kellett egymásra helyezni az egyre kisebb karikákat. A kutyának az utolsót kellett pontosan úgy beilleszteni, hogy a közepén lévő lyuk illeszkedjen az oszlophoz. Amikor elmagyarázták a feladatot, már nem voltam biztos a győzelmünkben az elkövetkezendő válogatáson, de amikor a kezembe vettem a fa karikát, végleg lehetetlennek tartottam a feladatot. A legkisebb sárga karika, amit a kutyának kellett apportírozni, olyan nehéz volt, mint egy súlyzó, ráadásul keményfából készült! Nagy volt a veszély, hogy letörik a kutya szemfoga, vagy megsérül az állkapcsa, mert még jó fogás sem volt rajta. Ennek ellenére a csábító gázsi miatt megpróbálkoztunk a lehetetlennel. Két hétig minden nap gyakoroltuk a legkisebb sárga karika cipelését, majd végül a másik háromra a gúla tetejére helyezését is. Meglepő módon Csoki nagyon élvezte a gyakori játékot a nehéz sárga fakarikával és egész ügyesen tette a helyére is. A végén már tízből hét-nyolc alkalommal a gúla tetején landolt és be is passzolt a tartóoszlopba. Eleinte egészen közelről mutattam hova kell letennie, majd próbáltam egyre messzebbről. Végül jó egy méterről aránylag biztonsággal irányítható lett az akció. Szerencsére a fogai nem sérültek meg, igaz nem is engedtem utánaszaladni, csak amikor már megállt a földön a nehéz fadarab. A válogatásra kevés reménnyel, de azért elmentünk. Olyan nagy kutya kavalkádba keveredtünk, hogy külön élmény volt a sok különböző kutya és gazdáik, akik mind a sárga karikát próbálták a helyére rakni. A mi próbafelvételünk hibátlanul sikerült. Csoki vigyorgó pofával robogott el az elgurított játékért, bohókásan rázta magát ahogyan visszafelé szaladt vele a szájában. Jó fél méterről szinte ráhajította a gúla tetejére, de olyan szerencsésen, hogy pont jól landolt, még forgott néhányat mire megállapodott a helyén ahol kell! Elképedve néztem még én is, nem beszélve a stábról, annyira jól sikerült a bemutatónk. Ráadásnak még egyet vakkantott is és hogy kicsit szerepeljen, az egyik mancsával rácsapott a gúla tetejére. Ebben a pozícióban maradt és learatta a sok dicséretet. Láttam néhány ellenfelünk próbálkozását és büszke voltam, mert a miénk jobban sikerült. Végül hazamentünk és nem is nagyon foglalkoztam a szereppel. Olyan sok kutya jelentkezett, gondoltam csak találnak egy protekciósat a forgatáshoz. Ezért nagyon meglepett, amikor felhívtak, hogy Csoki kapta meg a szerepet! Kicsit kéredzgettem hogy lehetett ilyen szerencsénk és azt a választ kaptam, mindennek megfelel, jóságos az arca, ráadásul az egyik legjobb volt a karika gyakorlata. Volt még a forgatásig egy hetünk, addig gyakorolgattunk szorgalmasan. A Nagyvárad téren volt a találkozó a forgatáshoz. Éppen a hétvégére nálam volt a "barátja" Ricsi a pitbull is vendégségben. Gondoltam, kicsit megviccelem a stábot. Csokit bent hagytam az autóban és helyette Ricsit vittem magammal a gyülekezőre. Széles szegecsekkel kivert fekete nyakörve még inkább kihangsúlyozta alvilági alkatát. Kigyúrt teste és ráncos széles homloka picire vágott fülei tekintélyt parancsolt mindenkiben. Hiába szeretett volna barátkozni az emberekkel, mindenki lemondott a látvány miatt erről a találkozóról. Meg is lepődtek a filmesek a várakozásomnak megfelelően. Csokiról nem szóltam nekik, de nemsokára a rendezőasszisztens bizonytalanul megérdeklődte, hol van a főszereplő? Flegmán válaszoltam neki: „Ja, szegény Csoki megbetegedett, de itt van Ricsi aki ugyanúgy tudja a karikás mutatványt, tehát nem lesz gond!” Szegény majdnem elájult! Majdnem lemondta az egész forgatást, amikor végre megsajnáltam és előhoztam Csokit a rejtekhelyéről. Szegény stáb teljesen beijedt hogy egy jóságos arc helyett egy bűnöző lesz a reklámban. A forgatásnál idilli jelenetek zajlottak egy családi pikniknél. A nagyszülők az első, a szülők a második, a gyermekek a harmadik és a kutya az utolsó karikát tette fel a gúlára. Jól eltöltöttünk ott egy szombatot a két kutyával, szerencsére a Duna parton forgattak, így Csoki művésznőnek teljes volt a komfort! A felvétel végén végre csobbanhatott a Dunában Ricsivel pancsolhatott én meg felmarkoltam a gázsit! Nyugi! Kicsit juttattam nekik is belőle, de a nagyobb része egészen jól jött nekem akkoriban!

http://shop.pettbull.com/

img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr798051890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása