Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 14-ik rész a 84-ből

2015. október 02. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. mamafulvagas.jpgEpilepszia

4 éves kora után kezdtek epilepsziás rohamai lenni. 2-3 havonta jelentkeztek. Nem voltak túl súlyosak, nem volt eszmélet vesztése, bár így sem nézett ki valami vidáman, amikor egész teste görcsölt, pánik félelem ült az amúgy jóságos nagy barna szemeiben, könyörgően nézett rám és én nem nagyon tudtam segíteni… Ilyenkor fogtam a karomban, simogattam, beszéltem hozzá, de nem sok haszna volt. Egészen addig még egyszer játékból meg akartam tréfálni! Olyan mélyen aludt, hogy bombát lehetett volna robbantani mellette. Hiába szóltam neki, nem hallotta meg. Fogtam egy kocka Milka csokit és finoman betettem a szájába, úgy hogy nem vette észre. Amikor olvadozni kezdett a nyelvén, álmában elkezdte csóválni a farkát, dobolt vele az ágyon, mint amikor az infúzióval a karjában táppénzcsalót játszott velem. Halk elégedett mormogó hangokat hallatott, és én örültem hogy egy szép álmot okoztam a legjobb társamnak! Ebből tanulva az egyik rohamánál gyorsan kipróbáltam, hátha a Mikla terápia itt is sikeres lehet? És bejött! Kis csokival sikerült elvonni a figyelmét, a rohamok rövidültek és sokkal elviselhetőbbek voltak, legalábbis szerintem…

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

xmas_fb_ad_2.jpg

 

http://shop.pettbull.com/img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr767841670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása