Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 9.rész

Csoki kutya hihetetlen, de igaz történetei 9-ik rész a 84-ből...

2015. szeptember 27. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. hajon7.jpg Ugatás

Hosszú ideig a hangját sem hallottam. Már azt gondoltam nem tud ugatni. Elhatároztam hogy megtanítom neki! Neki is láttunk ahogy kell! Csoki volt a tét. Leültettem elém és mutattam neki a szabályos jelet: kéz ökölbe, majd az ujjak kinyílnak és közben „hangot” vezényszó. Semmi. Tudtam hogy a szomszéd kutyák az utcán éktelenül ugatnak majd ha arra sétálunk, ezért elballagtunk oda. Mutattam a jelet a kerítésen belül lévő kutyának, mire az ugatott, én meg adtam neki csokit. Mondtam az én buta labradoromnak: Látod ez milyen okos kutya? Tud vezényszóra ugatni, Te meg nem! Ezért ő kap csokit, Te meg nem! A következő kísérletnél bizonytalan kis vakkantást eresztett el, mielőtt a konkurencia kapta volna a jutalom csokit! Persze hogy ő kapta! Nem biztos hogy ez egy jó ötlet volt, mert ettől fogva mindent elintézett magának amit csak akart, mert addig ugatott amíg el nem érte vele a célját…Például imádta sportoltatni a Nagymama fehér macskáját. Nem bántotta, sőt kifejezetten szerették egymást. Mivel gyakran rajtakaptam hogy egészen közelről ugat a fülébe a macskának, amíg az el nem kezd szaladni előle, mert akkor végre lehet fogócskázni vele! Mindig jól leszidtam, amíg egyszer észre nem vettem hogy a békésen szunyókáló kutyát a macska kezdi addig piszkálni, amíg az fel nem ébred! Akkor aztán spuri előle, és lehet jót mulatni, ha a kutyát leszidják a macska kergetésért. Ez után a kis epizód után nem szóltam bele a kis játékukba. Hol együtt aludtak összebújva, hol éppen kergették egymást, de nem lehetett tudni, ki kezdte…

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

xmas_fb_ad_2.jpg

 

http://shop.pettbull.com/img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr107800792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása