Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki potter 7.rész

Csoki kutya hihetetlen történetei 7-ik rész a 84-ből.

2015. szeptember 25. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba

csoki2.jpg7 Autóban az ülésen vagy lent?

Amíg kicsi volt, rendszeresen az ölemben utazott és ott simogattam az út közben. Ahogy megnőtt kénytelen voltam leszoktatni és az anyós ülés előtti lábhoz ültetni. Ha kiszálltam az autóból, mire visszajöttem már fent trónolt valamelyik első ülésen. Miután párszor kikapott érte, ügyelt rá, ha közeledek az autó felé, vagy a távirányítóval kinyitom a kocsit, gyorsan lepucolt a helyére. Szerettem volna, ha nem csak akkor van az amit én szeretnék, ha ott vagyok, hanem akkor is ha nem, ezért egy olyan rövid pórázt tettem az ülés lábához, amitől nem tudott felmászni az ülőkére. Első alkalommal alulmaradtam és ő győzött, mert mire visszaértem elrágta a pórázt és fent trónolt tüntetőleg az én helyemen! Ha harc hát legyen harc! Súlyosabb fegyvert kellett hát bevetnem! Fém pórázt eszkábáltam az elrágott helyére! Ezzel megtanulta, hol kell maradnia, még visszajövök, de később is szeretett fent ülni az ülésen és bámészkodni kifelé az ablakon. Leszűrte azonban a tanulságot és mindig megkért, ha fel akart ülni. Ez nála úgy ment, hogy a legkedvesebb pillantása mellett a pracliját kétszer rátette a kezemre, vagy a combomra. „Megkarminckázott”, mire kétszer meg kellett ütögetnem az ülést és már fel is pattant oda a tiltott zónába nagy boldogan! Máshová is két ilyen kis mozdulatomra gondolkodás nélkül felugrott, lehetett az bármilyen álló vagy mozgó eszköz.

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

pettbull_xmas_fb_post.png

http://shop.pettbull.com/img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr847800784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása