Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 6. rész a 84-ből...

Csoki kutya hihetetlen, de igaz történetei... 6.rész.

2015. szeptember 24. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba

deltaval2.jpg6. A szökevény

Ahogy cseperedett egyre rafináltabb lett. Szeretett a közelemben lenni. Mindegy volt hogy hol, csak lásson engem. Ezért rászokott hogy a rendelésnél is ott fekszik a kosarában, a műtéteknél meg a lábamnál szundikál, amíg végzek. Egy idő után azonban általában elunta magát, ilyenkor én sem tudtam állandóan vele foglalkozni, ezért keresett elfoglaltságot. Vagy észrevétlenül kisomfordált a műtőből, mikor látta, hogy steril kabátba már beöltöztem, vagy csak flegmán arra járt és felmérte a terepet. Ilyenkor rendszeresen meglógott! Jött is nemsokára a telefon a lakótelep két iskolája közül valamelyikből a tanári irodából: „Már megint itt játszik a gyerekekkel az udvaron a labradorjuk! Jöjjenek érte!” Erre bevezettem egy új finanszírozási formát, amelyik gyerek visszahozta a kutyát, az kapott egy fagyit a sarki cukrászdában. Ennek a híre gyorsan elterjedt. Szorgalmasan hozták vissza a csavargót egy fagyiért. Valószínű hogy evvel a karitatív tevékenységemmel és persze Csoki szorgalmas csavargásainak köszönhetően jócskán növeltem a cuki bevételét.

Megpróbáltam figyelni rá, ne tudjon elmenni ezért rendszeresen lefektettem mellém, míg dolgoztam és két műtét között mindig játszottunk egyet a kertben. Testvérem nem kedvelte hogy állandóan ott sertepertél körülöttünk és ezért állandóan kitessékelte a kertbe. Az unszimpátia kölcsönös volt… Ravasz kis Csoki rájött az ellenszerre! A háznak három bejárata volt, ahol a műtőhöz lehetett jutni. Ha az egyik ajtón kidobta, a másik kettő közül valamelyiken lespurizott, hogy mire Tamás visszaér, már kaján pofával fogadhassa szépen elnyúlva mellettem! Ehhez persze ki kellett nyitni néhány ajtót, de ez igazán nem volt akadály a számára! A károsult ezen jót bosszankodott, mi meg jót nevettünk rajta! Később is megfigyeltem, ha valamiért kinevettük, pontosabban tetszett a „produkciója” azonnal megtanulta azt és soha többet nem felejtette el, sőt ha kellett, a kellő időben használta is.

Az hogy csavargott nem zavart különösebben, mert néhány közeli helyet kellett csak megnéznem és valamelyiken biztosan megtaláltam. Jó esély volt hogy focizik a gyerekekkel, vagy egy kuvasz esetleg egy óriás schnauzernél szomszédol. Csak amiatt aggódtam, nehogy elüsse valami autó, ha forgalmasabb útra is elkóborol. Egyszer éppen indulni akartam a városba és sehol sem találtam meg, még a szokott helyein sem Csokit! Rövid kis utca van a praxisunk előtt, ahol már jó negyed órája fel alá sétáltam és hívogattam, de nem került elő…

Korábban is feltűnt már, ha keresem sehol sincs, egyszer csak a semmiből előkerül. Nem értettem hogyan lehet ez? Valahogy átver, de nem jöttem rá, hogyan?! Amikor megtalálom fekszik valamelyik bejáratnál (ahol néhány perccel ez előtt már jártam, csak éppen akkor még nem volt ott) ártatlan pofával azt kérdezi: Kerestél talán kisgazdám? Hát én itt voltam! Amikor egy-egy csavargásból haza transzportáltam, a kapuban mindig leszidtam, sőt néha kapott is egy-egy makarenkói taslit… Ebben az esetben azonban sehol sem találtam meg, hiába jártam be az összes szokott helyét és végigkiabáltam már 15-20 perce a környező utcákat. Kezdtem aggódni, mert meg volt az a jó tulajdonsága hogy egy hívó szavamra és egy füttyömre a föld alól is de mindig azonnal előkerült. Csak nem lett meg. Mennem is kellett volna, de féltem is netán valami baja esett… Amikor már sokadszor jártam körbe-körbe a házat, ellenőriztem a bejáratokat, végül sétáltam le a lépcsőn a rendelőbe, ami a pince szinten volt. Még egyszer utoljára félúton hátrafordultam és fütyülni akartam egy utolsót neki, de torkomon akadt a fütty, mert megláttam a bejárat előtt a műtősnőnk trabiját parkolni, és alatta az én kis Csokikámat kényelmesen heverészni!!! Azonnal rájöttem hogyan vert át eddig! Piszok pipa lettem! Szépen bementem az ajtón, jó hangosan becsaptam és az ablakon át néztem a banditát! Ő csak épp erre várt! Kikukucskált a rejtekhelye mögül és bespurizott a kertbe egyenesen megcélozva a másik bejárati ajtót! Azaz csak spurizott volna, mert a kapuba érve az én edzőcsukámmal karambolozott össze! Én is kiléptem a rejtekemből és egy életre megbeszéltük a dolgot! Soha többet nem szökött el, pontosabban egyszer, amikor tüzelt, de az egy későbbi történet lesz. Utólag rekonstruáltam, hogyan tudott átverni annyiszor? Amikor elkaptam valahol és hazacipeltem természetesen leszidtam vagy akár ki is kapott. Ezt pedig nehezen viselte. Erre találta kis azt, amikor háttal vagyok neki, kommandósokat megszégyenítő ügyességgel autóról autóra követett, amikor szembe fordultam, meghúzta magát valamelyik takarásában. Amikor végre bementem az egyik bejáraton, ő gyorsan átspurizott egy másikhoz, lefeküdt elé és mire odaértem már csak az ártatlan ábrázatát kellett mutatnia…Ez hatékony módszer volt, mert így sosem kapott ki a szökésekért, egész addig még egyszer le nem bukott.

Szeretnél időnként egy jót mosolyogni? Akkor iratkozz fel a http://pettbull.blog.hu/ oldalamra!

Ha tetszett az írásom, nézz be a PettBull oldalamra is, kattints erre a linkre itt: http://pettbull.com/?affiliate=973

Szerintem az is nagyon izgalmas, amit kitaláltam: A PettBull Funkcionális Állateledelek! Kattints a fenti linkre és mindent megtalálsz róla!

Juhász Csaba Dr. PettBull.Com

 Oszd meg, hogy ismerőseidnek is mosolyt csaljunk az arcukra! 

assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba állatorvos "Dr. PettBull"

R&D Director - ügyvezető PettBull Kft.

Tel.: +36209887766

Email.: info@pettbull.com

Web: http://pettbull.com/?affiliate=973

Facebook: https://www.facebook.com/DrPettBull/

Blog: http://pettbull.blog.hu/

img_4080.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr257800478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása