Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 65-ik rész

2015. november 21. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. hajon9.jpgGörög taxis

Hydrán a kikötőből hajnalban kellett indulunk, hogy elérjük a repülőnket. Fel is pakoltam a cuccokat és Csokival elbúcsúztunk a hajótól és gazdájától. Kisétáltunk a kihalt kikötőből és megpróbáltunk leinteni egy taxit. Miután már a harmadik lassított, de a mikor a kutyát meglátta, ráugrott a gázra és továbbhajtott, cselhez kellett folyamodnunk. Megértettem, hogy a görögök nem szeretik a kutyát a sok kóbor miatt, de nekünk el kellett jutni a reptérre, az meg gyalog igencsak messze volt. Lefektettem hát a kutyát az árokba, kitettem a csomagokat kicsit előbbre az útszélre, majd fogtam egy taxit. Az első meg is állt, mert nem látta a kutyát! A sofőrrel berakattam a csomagokat, a csomagtartóba, közben gyorsan beültem előre és intettem Csokinak spurizzon be a lábamhoz. Ott lefektettem, majd ráterítettem a térdemre egy jókora vitorláskabátot, amivel eltakartam a kutyát. Hibátlanul el is indultunk, szólt a görög zene és igyekeztem jól álcázni a potyautast. Ennek ellenére egyszercsak blokkolva fékeztünk, látszólag indokolatlanul. A sofőr kézzel-lábbal mutogatott a kutyára, akinek közben annak az orra kilógott a rejtekhelyről, ezért lebuktunk. Fröcsögött az öreg harcos, alig tudtam megfékezni a dühét néhány megfelelő ütemben előhúzott drachmával. Ennek köszönhetően azért csak eljutottunk időben a reptérre, bár igaz, hogy az egész utat végig méltatlankodta a sofőr, de nem izgatott minket, mert időben odaértünk. A reptéren sem ment a becsekkorás olyan olajozottan, mint az ódaúton... De az már a következő kalandunk...

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

pettbull_xmas_fb_post.png

http://shop.pettbull.com/

 

img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr598051916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása