Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 55-ik rész

2015. november 12. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. lonyaylakas.jpgA kutyatársas élet, ágyban alvás és új társ…

Csoki nem csak a kutyákkal volt meglehetősen antiszociális, hanem az emberekkel is. Bár ennek a tulajdonságának gyakran vettem hasznát, mert gyorsan rájöttem, aki szimpatikus volt, avval érdemes volt foglakozni, akár férfi volt, akár nő, de aki nem, avval kár volt az időmet tölteni… Neki elég volt egy perc felmérni, milyen az illető, még nekem esetleg évekbe tellett volna. Igaz, nem mindig halgattam rá, de kár volt, mert sosem tévedett… A legkellemetlenebb az volt, amikor Csoki az első udvariassági protokoll után betolakodónak ítélte meg az új jövevényeket. Hiába volt a kedvenc kosara, mégiscsak az volt az igazi, ha szép csendben bekúszott mellém az ágyba. Sokszor nem is vettem észre, csak reggel amikor már arra ébredtem hogy mellettem egy nagy fekete szőrös labrador lány szuszog. Mivel nem voltam eléggé következetes a leszoktatásban, ezért nem is vette zokon, ha néha kiparancsoltam mellőlem. Ilyenkor csak addig kellett betartania a parancsot, amíg el nem szundítottam, aztán észrevétlenül visszacsúszott mellém. A gond csak akkor kezdődött, ha az ő fekhelyére esetleg más pályázó is akadt. Azt méginkább zokon vette, ha az új jövevény a kutyáját is magával hozta a lakásunkba! Amint megérezte, ez a szőrös állat nem csak ideiglenesen tervez itt tartózkodni velünk, kifejezetten utálatosan kezdett viselkedni vele! Lefekvéskor még csak illedelmesen elvonult a kosarába, de reggelre biztosan befurakodott közénk és ott szuszogott a párnámon. Persze ezt a „vetélytársai” nem vették mind túl jó néven… Bár a leggonoszabb húzása Csokinak az volt, amikor észrevétlen közénk csúszott a hátát nekem vetette és a lábait szépen kinyújtotta, amivel egyszerűen lelökte az ágyból az új jövevényt! Első alkalommal azt gondoltam, véletlen... A másodiknál már gyanakodtam, de amikor ezt minden kapcsolaton kezdetén eljátszotta, a kétségeim eloszlottak: Mégiscsak gonosz egy kutyám van! Ilyenkor sikerült tompa puffanásra, esetleg halk sikolyra ébrednem. Mellettem még kajánul vigyorgott ártatlan pofával a labrador lánykám elnyújtózva az Ő helyén az ágyamban! Magyarázkodásként nem fogadta el a sértett, hogy tulajdonképpen ő feküdt be Csoki helyére az ágyba mellém és nem fordítva, ezért ne csodálkozzon a dolgon. Nem is láttuk többet… Így visszagondolva, van akiért nem is kár, sőt hálás lehetek Csokinak, mert megspórolt nekem sok mindent, ami egy rossz kapcsolattal járt volna...

http://shop.pettbull.com/

img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr348051842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása