Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 30-ik rész a 84-ből

2015. október 18. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba

sipalyanpihich.jpg

  1. Nehogy lemaradjak a síútról!

Szombat reggel elkezdtem felszerelni a sítartót az autóra, bepakolni az utazáshoz a szükséges holmikat. Már majdnem elindultam, amikor egy aggódó gazda beállított a balesetes kutyájával. Elhalasztottam az indulást és nekiláttam megoperálni a kutyát. Ráment az egész délelőttöm, mire végeztem vele és indulhattam. Látom, hogy az autó hátulsó ülésén fekszik Csoki, mellette a vizes tálja és a másikban ennivaló van. Kérdeztem a nagymamát, miért kellett a kutyát a kocsiba etetni-itatni? Talán nem tud kiszállni onnan? Kitudni ki tud, csak épp nem volt hajlandó, semmilyen módszerrel nem tudta kicsalogatni, akármilyen éhes és szomjas volt. Úgy döntött, nem kockáztat, a csalogatás és a finomságok lehet, hogy csak átverések lesznek és lemarad a készülő síútról. Ezért inkább egész délelőtt betelepedett a hátsó ülésre és megvárta, míg végzek a munkával. Amikor meglátott, boldogan ugrott ki onnan és rohangált körülöttem, jelezte, ő már kész az indulásra, felőle akár mehetünk is. Így aztán késve, de a boldog Csokival együtt elindultunk Bécs felé. Olyan későn értünk volna a sípályán lévő szállásunkra, hogy inkább kitérő mellett döntöttem és Bécsben megálltam meglátogatni a tanítómesterem Dr. Dávid Tamás állatorvost. Leparkoltunk az egyik belvárosi hotel mélygarázsában, kipattantunk Csokival és egy igazi bécsiszelet vacsorát fogyasztottunk el az Opera közelében Tamás társaságában. Átvettem a szobakulcsot és lefekvés előtt a csomagomért a garázsba még le kellett mennünk. Kivettem a táskám a hátulsó ülésről az autóból, amiben a neszesszerem, és a legszükségesebb dolgaim voltak, becsaptam a kocsi ajtaját és indultam volna... Csoki azonban jelzett a csomagtartónál! Nem lehetett félreérteni, ha akart valamit! Jellegzetes hangon bufogott, ha a közelében voltam, ha messzebb csaholt egy egészen más hangon, mint ahogy normálisan ugatni tudott. Mondtam is neki: Mit hülyéskedsz Csoki, talán kábítószer van az autónkban? Erre csak nem hagyott békén, megbökdöste a combom és a bufogásra még rá is erősített! Na, jó, megadom magam, mondtam neki, biztos hátul van a csomagtartóban valami fontos rágcsinka, labda, vagy húzogatós játékod... Hát kinyitottam a csomagtartó ajtaját... Na ott aztán volt némi meglepetés, mert a Nagymama hófehér cicája kacsintott ránk és dorombolva púpos háttal egy jót nyújtózott, amikor "kiszabadítottuk"! Nem kicsit lepődtem meg! Hófehérke, akivel Csoki a se veled, se nélküled életet élte, úgy döntött ő is eljön velünk síelni! Ott álltam Bécsben egy mélygarázsban egy hétre becsomagolva, de macska nem volt az utazási terveimben! Csoki nagyon örült, bökdöste a macska barátját, most bezzeg nem ugatott 10 centiről a fülébe hogy szaladjon, már, mert csak úgy lehet kergetőzni! Mit volt mit tenni, kiürítettem egy sporttáskát és elrejtettük benne Hófehérkét... Így csempésztük be a hotelszobánkba éjszakára. Eddig oké, de hogy tovább? Jön a macska is velünk síelni? Ő is a hátizsákomban lesz, amíg csúszkálunk a hegyen? Őket ez a kérdés egyáltalán nem foglalkoztatta, jól elnyúltak Csoki ágyában, sőt, amit még sosem láttam összebújva aludtak el! Nem tudom, a macska mikor és hogy került be a csomagtartómba a csomagok közé, úgy hogy észre sem vettem, de ez a közös alvás kicsit gyanússá tette nekem Csokit, nem kizárható, hogy van valami köze ehhez! Sajnos kamera felvétel nem történt, így a rejtély megoldatlan maradt... Reggelre sikerült a macska problémát orvosolni! Tamás állatorvosi rendelője a Margareten Strasse 2-ben volt, ott leparkoltuk Hófehérkét egy hétre. Szegénykém a sípálya helyett egy macska apartmant kapott, de nem járt nagyon rosszul, mert az egész személyzet kényeztette, mindig valakinek az ölében ücsörgött a recepción. Csak a Nagymama aggódott az elveszett macskája miatt, ezért naponta fel kellett hívni, jelenteni: Hófehérke jól érzi magát, ő is a megérdemelt téli szabadságát tölti Bécsben! Amikor érte mentünk sértődötten fogadott minket, nem akaródzott hazajönni a kirándulásából! Másnap otthon azután helyreállt a Világbéke! Délelőtt ütemes Csoki ugatást hallok! Kinézek az ablakon és látom Hófehérke fekszik a kerti széken, Csoki meg ugat már percek óta a fülébe, hogy felzavarja és fusson előle! A macska mintha csak süket lenne, nem reagál... Egyszer csak feltápászkodik, nyújtózik, púpozza a hátát, majd villámgyorsan kioszt egy sallert az ugató Csokinak és mint akit puskából lőttek ki uzsgyi elszaladt és a közeli mandulafa törzsén biztonságba kerülve az őt üldöző kutyától! A fa alatt már nem volt izgalmas a játék, Csoki visszaballagott a teraszra, elnyúlva napozott tovább, mint aki jól végezte dolgát! Ilyen volt nálunk a kutya-macska barátság.

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

xmas_fb_ad_2.jpg

 

http://shop.pettbull.com/img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr647842200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása