Csoki Potter - labdradorom kalandjai

PettBull.Com

PettBull.Com

Csoki Potter 78-ik rész

2015. december 04. - assoc. Prof.Dr. Juhász Csaba
  1. cicakkal.jpgHogy csinálnak a pesti lányok?

Csokival minden bolondságot meg lehetett értetni. Ha hízelegni akart, a lábam elé az oldalára feküdt, dobolt a farkával és amikor lehajolva megcirógattam a hasát, teljesen hanyatt fordult és úgy vakartatta magát tovább. Ilyenkor azt mondogattam neki: „Te milyen kis kurvincka vagy! Na, mutasd meg hogy csinálnak a pesti lányok!” Néhány alkalom után ezt ugyanúgy megtanulta, mint az ül, fekszik, vagy egyéb parancsszavakat. Ha elkezdett hízelegni, csak rákérdeztem: „Hogy csinálnak a pesti lányok?” Erre máris hanyatt dobta magát, négy lábbal az égnek és pajkosan riszálta a testét. Ez a kis mutatvány sokáig csak házi használatban volt, míg egyszer nagy elegáns társaságba nem keveredtünk. Csoki a lábamnál ücsörgött, már jól teleetettem az állófogadás finomabbnál finomabb falataival és sekélyes beszélgetéseket kellett folytatnom a vendégsereggel. A körben álló nagy társaságban a nőkről és a férfiakról ment a vita, ki, hogyan viselkedik a különböző országokban. Szép csendben hallgattam a sok okosságot, még valaki nekem nem szegezte a kérdést. Mondjam el én a véleményemet a pesti lányokról! Hirtelen jött a mentő ötletem és segítségül hívtam Csokit. Megcirógattam a fejét mellettem, lenéztem rá, és megkérdeztem tőle: „Csoki! Mutasd meg nekünk, hogy csinálnak a pesti lányok?” Erre azonnal hanyatt vágta magát és kihívóan tekergődzött. A társaság harsány nevetése nem maradt el, na meg persze az én jutalmam sem. Leguggoltam hozzá, megvakarásztam a kopasz hasát és megköszöntem neki, hogy nem kellett erre a hülye kérdésre válaszolnom, hanem ő megtette helytettem. Az egészben csak az a pech, hogy igaza volt, és ő sosem hazudott…

Ha tetszett a Csoki Potter, kérlek oszd meg a Facebook oldaladon a  shop.pettbull.com webáruházam!

Karácsonyra lepd meg szeretteidet PettBull ajándékcsomaggal! shop.pettbull.com

xmas_fb_ad_2.jpg

http://shop.pettbull.com/

img_4080.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pettbull.blog.hu/api/trackback/id/tr448051966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása